آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

ترفندهای آتلیه کودک به صورت حرفه ای

عکاسی کودکان در آتلیه کودک اللخصوص اگر پنج سال به پایین باشد بسیار بسیار چالش برانگیز است . اگر قبلا این کار را انجام داده باشید و یا انجام دادنش را تماشا کرده باشید مطمئنا خودتان متوجه این موضوع شده اید که چقدرکار سخت و دشواری است .

در این مقاله سعی میکنیم نکاتی را به شما آموزش دهیم که به کمک آن ها بتوانید در آتلیه کودک بهتر عمل کنید .

در آتلیه کودک کودکان غالبا توجه طولانی مدت به شما ندارند و احتمال خیلی زیاد با شما خوب همکاری نمی کنند . 

و یا دمدمی مزاج و غیر قابل پیش بینی میشوند . خلق و خوی کودکان در یک ثانیه میتواند عوض شود و از یک بچه ی شیرین به یک بچه ی اخمالو و غرغرو بشوند .

اما تحت هر شرایطی آن ها باز هم فرشته های خدا بر روی زمین هستند .

با این حال این مسئله عکاسی از آن ها را ابدا آسون نمیکند و شما اگر مایل به عکاسی کودک در آتلیه کودک هستید باید صبرتان را افزایش دهید و سعی کنید تحت هر شرایطی آرامشتان را حفظ کنید .

بیشتر بدانید:آتلیه عکس کودک

سعی کنید یک استراتژی ایجاد کنید تا بتوانید به عنوان یک روشی که مخصوص خودتان است در عکاسی از آن استفاده کنید .

زمانی که در آتلیه کودک هستید با بچه ها دوستانه رفتار کنید !

به گونه ای که فضای آتلیه کودک کاملا عوض بشود و جوی شاد و دوستانه به وجود بیاید .

این مهم ترین قسمت کار شما است که اگر بتوانید به خوبی در آن موفق بشوید آنقدری خوش شانس خواهید بود که بتوانید عکس خوب بگیرید .

در عکاسی کودک تنها دست گرفتن دوربین و آماده عکاسی کودک شدن کافی نیست . شما باید با کودک حرف بزنید و ارتباط خوبی برقرار کنید . آنقدر خوب که او به راحتی حرف شما را گوش دهد و اینگونه کارتان را راحت کند .

بیشتر بدانید:آتلیه عکس کودک

اگر لازم است هم باید به تبدیل به یک دلقک شوید . چرا که آموزش لبخند زدن به کودکان اصولا با واکنش منفی روبرو میشود و جواب نمیدهد .

بخندید ، جوک بگویید و با او بازی کنید تا بتوانید لبخند کودک را ببینید . حتی میتوانید از آن ها بخواهید نخندند تا به عمد و برعکس حرف شما لبخند بزنند .

در عکاسی کودک شما باید تا حد ممکن سریع عمل کنید .

بیشتر بدانید:آتلیه کودک

چرا که کودکان حرکات یک دفعه ای و لبخند های یهویی زیاد انجام میدهند و اگر شما در آن لحظه حواستان به کودک نباشد ممکن است یک سوژه ی خوب را از دست بدهید .

وقتی یک دکور جدید را می چینید چند دقیقه ی اول بسیار حیاتی و بهترین زمانی هست که شما میتوانید عکس های زیبا خلق کنید چرا که بعد از چند دقیقه آن ها تمرکزشان را از دست میدهند و روی برمیگردانند .

برای اینکه بتوانید عکس هایی بگیرید که کودک دقیقا به لنز دوربین نگاه میکند از والدین بخواهید تا بیایند پشت سر شما بایستند و با او  بازی دالی انجام دهند .

 درنهایت سعی کنید او را به بهانه ی جایزه دادن گولش بزنید تا کمک کند به عکاسی کودک شما و در نهایت یادتان نرود که حتما جایزه ای که قولش را به آنها داده اید را بدهید . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی