آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکسی نوزاد

عکاسی نوزاد


عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد تازه به دنیا آمده مانند عکاسی پرتره میماند .

تنها تفاوت آن است که سوژه ی شما کمتر از دو هفته سن دارد .

عکاسی نوزاد برای این انجام میشود که شما قبل از بزرگ تر شدن و رشد کردن نوزاد بتوانید صحنه هایی را که دیگر تکرار نمیشوند را از آن ها بگیرید .

در عکاسی نوزاد برعکس دیگر انواع عکاسی شما یک امیتاز مثبت دارید . آن هم والدین نوزاد هستند که میتوانند در نقش همکار شما در طی جلسه عکاسی نوزاد به شما کمک کنند .

حتی بهتر است که از آن ها درخواست کنید تا خودشان نوزاد را جا به جا کنند ، بلندش کنند و به او برای عکاسی حالت و ژست دهند .

این به این معنا نیست که شما هیچ کمکی در این پروسه نباید بکنید و بلکه برعکس .. شما باید مانند یک راهنما کنار آن ها حضور داشته باشید و بهشان کارهایی که باید حتما انجام دهند را مو به مو گوشزد کنید تا هیچ اشتباهی صورت نگیرد .

صداهایی مانند صدای سشوار یا صدای امواج دریا و .. میتواند روند عکاسی نوزاد را بهبود ببخشند و به شما و والدین کمک کنند تا راحت تر نوزاد را کنترل کنید و به خواب ببرید .

بیشتر بدانید : آتلیه نوزاد

دوربینی که شما برای عکاسی کودک استفاده میکنید تا زمانی که شما بتوانید برخی تنظیمات مورد نیازتان را در آن انجام دهید و بتوانید لنزش را عوض کنید اهمیتی ندارد که از چه مارک و نوعی است .

توانایی شما در عکاسی ،خلاقیت و قدرت ویرایش عکستان است که در نهایت منجر به به وجود آمدن یک عکس خارق العاده میشود 

عکاسی از نوزادان یک راه بسیار جالب برای به چالش انداختن شما است .

چرا که عکاسی نوزاد قطعا با انواع عکاسی متفاوت است و سختی ای چند برابر دارد که برای شما میتواند یک چالش فوق العاده جالب باشد .

عکس نوزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی