آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکاسی کودک حرفه ای

عکاسی کودک حرفه ای

عکاسی کودک حرفه ای 

داشتن عکس های خوب و زیبا از فرزندان آرزوی دیرینه ی هر پدر و مادر است اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که عکاسی کودک کار هر کسی نیست و هر آدمی نمی تواند عکاسی حرفه ای کودک انجام دهد .

لازم است قبل از شروع عکاسی کودک چندین نکته را بدانید 

مهم است وقتی که شما در بهترین آتلیه کودک شرق تهران برای فرزند خود وقت گرفته اید بتوانید عکس های خوبی نیز در آن تایم عکاسی تان بگیرید .

سعی کنید روز و تاریخ عکاسی تان را در آتلیه کودک با دقت انتخاب کنید .

کودکان روز های خوش اخلاقی و روز های بداخلاقی دارند و یا به قول معروف روز هایی که از دنده راست و یا چپ بلند شده اند .

سعی کنید روز های خوش اخلاقی کوچولویتان را بشناسید و جدا از آن بدانید که چگونه یک روز خوب برایش بسازید و حالش را خوب کنید .

پس براساس شناختی که نسبت به کوچولویتان دارید سعی کنید روزی را برای عکاسی کودک انتخاب کنید که کودک تان خلق و خوی بهتری داشته باشد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

یک نکته ی مهم دیگر که لازم است بدانید : سعی کنید اصلا برنامه ی روزانه ی کوچولویتان را برای عکاسی از او بهم نریزید . چرا که قطعا اعصابش بهم میریزد و بداخلاق میشود .

و شما نمیتوانید با یک کوچولوی بداخلاق یک عکاسی کودک خوب را مدیریت کنید .

بهترین کمکی که میتوانید به عکاس هنگام عکاسی کودک بکنید این است که جز خودتان و همسرتان شخص دیگری را به آتلیه کودک نبرید و اجازه دهید استودیو کودک خلوت بماند تا عکاس بهتر بتوانند مانور بدهد و عکاسی کند .

حتما زمانی که دارید به استودیو عکاسی کودک میروید چندین عروسک و اسباب بازی از مورد علاقه های فرزندتان را جدا کنید و همراه خودتان به استودیو ببرید تا زمانی که بدخلق شد و شروع به بهانه گیری کرد با آن ها او را آرام کنید .

برعکس خیلی از آتلیه های کودک که به شما میگویند لباس های زیادی همراه خودتان بیاورید ما به شما پیشنهاد میکنیم چندین دست لباس گلچین شده با خودتان به آتلیه کودک بیاورید چرا که لباس عوض کردن زیاد از حد باعث بد اخلاق شدن فرزند شما میشود و این مسئله به شدت روند عکاسی شما را کند میکند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی