آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکاسی کودک در تولد

عکاسی کودک در تولد

عکاسی کودک در تولد 

یکی از مهم ترین روز های کودکان روز های تولدشان است . برای خوشحال کردن آن ها بهترین کاری که پدر و مادر میتوانند انجام دهند برگذاری یک مهمانی با هم سن و سالان خود کودک است .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

این مهمانی هم میتواند در فضای باز باشد و هم میتواند در منزل برگذار شود .

برخی از والدین نیز دوست دارند روز تولد فرزندشان او را به آتلیه کودک ببرند و عکاسی کودک انجام دهند .

اگر شما از آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که علاقمند به عکاسی کودک در منزل و فضای باز هستید و دوست دارید که خودتان این کار را انجام دهید بهتر است بدانید که خلاقیت و انعطاف پذیری شما در عکاسی کودک بهترین راه برای داشتن عکس های زیبا است .

کودکان میتوانند از بهترین سوژه های عکاسی باشند که گیر شما می آیند پس از آن ها به نحو احسنت استفاده کنید و سعی کنید نکات پرکاربردی بیاموزید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

جشن های تولد غالبا از بهترین زمان ها برای عکاسی کودک است چرا که کودکان کسانی هستند که بیشترین هیجان را برای تولد و اینجور مراسمات دارند . و این برای شما یک فرصت عالی است تا صحنه های فوق العاده ای از هیجانات معصومانه و احساسات پاک آن ها هنگام ابراز احساساتشان ثبت کنید .

زمانی که در تولد کودکتان دوربین دست گرفته اید و میخواهید عکاسی کودک انجام دهید یکی از روش هایی که میتوانید پیش بگیرید نشان دادن مراحل رشد است .

رشد کودکان تا یک سنی بسیار سریع است و خیلی زود میگذرد . پس شما باید لحظه به لحظه ی آن را ثبت کنید .

در عکاسی تولد کودک عکس گرفتن از بادکنک ها و تعداد شمع ها مهم است . تصور کنید که شما می خواهید یک کلکسیون از عکس های تولد کوچولویتان داشته باشید پس مهم ترین چیز برای داشتن یک کلکسیون خوب مشخص بودن سال تولد کودک شما در تمامی عکس هایش است .

به همین دلیل نیاز است که شما تعداد شمع ها را حتما در عکس هایتان ثبت کنید .

با توجه به این نکته ی مهم حال عکاسی تان را شروع کنید و بد نیست اگر سری به مقاله ی بدون داشتن این موارد هیچ گاه عکاسی کودک انجام ندهید در وبلاگ آتلیه بن سای بزنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی