آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

دکور های مناسبتی برای عکاسی کودک

دکور های مناسبتی برای عکاسی کودک 

عکاسی کودک گرچه سخت است و بسیار دشواری دارد اما با این حال همیشه طرفداران خاص خود را میان والدین و عکاسان مجرب دارد و مورد توجه قرار گرفته است .

کودکان روز به روز بزرگتر میشوند و این رشد سریعشان باعث میشود تا پدر و مادر ها به فکر ثبت عکس از آنها و لحظات زیبای کودکیشان بیوفتند تا زمانی که بزرگترشدند بتوانند خاطرات کودکیشان را همیشه مرور کنند .

حال در این بین برخی از پدر و مادر ها علاقمند به عکاسی کودک در آتلیه کودک هستند و برخی دیگر دوست دارند تا خودشان در منزل این کار را انجام دهند .

 در هر صورت باید قبل از عکاسی به این موارد توجه کنید .

سعی کنید خیلی در انتخاب لباس کودک وسواس به خرج ندهید .

حتما توجه داشته باشید که هنگام عکاسی کودک سخت گیری های بی مورد نکنید و اجازه دهید کودک راحت باشد و از این زمانی که دارید از او عکاسی میکنید لذت ببرد .

 اگر تصمیم دارید که خودتان به تنهایی در منزل عکاسی کودک انجام دهید باید بگوییم که کارتان سخت است .

چرا که شما به صورت حرفه ای این کار را بلد نیستید و عملا نمیدانید که اگر میخواهید به صورت تخصصی از یک کودک عکاسی کنید چگونه باید عمل کنید .

بهترین کار این است که صبور باشید و حس آرامش در کودکتان ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی در کنار او مشغول عکاسی شوید و عکس های زیبا بگیرید .

زمانی شما میتوانید عکس های طبیعی و زیبا از کودک بگیرید که کودک کاملا خودش باشد و هیچگونه نشونه ای از رفتارهای مصنوعی نداشته باشد  .

برای اینکه بتوانید عکس های خوبی از کودک بگیرید در ابتدا باید کاری کنید تا او کاملا ریلکس کند حال چه در محیط منزل چه در محیط آتلیه کودک .

کودک زمانی که استرس نداشته باشد و آرامش بگیرد میتواند بدون کوچک ترین ناراحتی ای به گرفتن عکس کودک واکنش های مثبت نشان دهد و با شما همکاری صد در صدی داشته باشد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

از مناسب ترین زمان های عکاسی کودک زمانی است که کودک شما در حال بازی کردن است .

از جمله نقاط جذابیت برای کودکان دکور های مناسبتی است که شما میتوانید برای خلاقیت بیشتر در عکس هایتان از آنها استفاده کنید .

نحوه چیدمان دکور شما ، رنگ آرایی و استفاده از اسباب بازی های کودک تان در کادر هنگام عکاسی باعث جذابیت بیشتر عکس ها میشود .

خوب است بدانید که رنگ بندی مناسب به همراه دکور مناسب بهترین عکس ها را به شما تحویل میدهد .

مطمئن باشید اگر شما بتوانید شرایط مناسب را برای عکاسی کودک خوب فراهم کنید کودکتان هم بیشتر لذت میبرد و این باعث میشود که همکاری بیشتری با شما داشته باشد و کارتان خیلی سریعتر پیش میرود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی