آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

ایجاد افکت بر روی عکس

ایجاد افکت بر روی عکس

برخی از نرم افزارهای مخصوص اضافه کردن افکت به گونه ای میان مردم جا افتاده اند که اکثریت مردم و حتی برخی از عکاسان برای اضافه کردن اشکال خاص و افکت های گوناگون بر روی عکس هایشان از آن ها استفاده میکنند .

 حال در این بین ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که برای اینکار از چه اپلیکیشن هایی میتوان استفاده کرد یا کدام یکی بهتر هستند و خروجی بهتری به ما تحویل میدهند .

اگر علاقه به یادگیری چنین نکاتی برای پس از گرفتن عکس های زیبایتان دارید پس بهتر است این مقاله را دنبال کنید . 

چه یک عکاس حرفه ای باشید و یا یک مبتدی بهرحال استفاده از افکت با استفاده از نرم افزار های ویرایش عکس متداول نظیر فتوشاپ به شما کمک میکند . 

نکته ی قابل توجه این است که شما قبل از استفاده از این نرم افزار ها باید در ابتدا بدانید که خودتان چه میخواهید و سعی کنید که خلاق باشید .

باید بدانید که قصد دارید چجور اثری را بوجود بیاورید .

موضوع بحث مقاله ی امروز عکاسی کودک است .

ما از این موضوع تنها به عنوان یک مثال یاد میکنیم و شما اگر بخواهید میتوانید از دیگر شاخه ها نظیر عکاسی طبیعت ، عکاسی هنری و .. نیز استفاده بکنید .

در گذشته تنها نرم افزار ویرایش عکس که مخاطبان میتوانستند از آن استفاده کنند نرم افزار فتوشاپ بود که توسط شرکت ادوبی تولید شده بود و روز به روز آپدیت های جدیدتری از آن نیز به دست مخاطبان میرسد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک 

به مرور زمان نرم افزار های بیشتری نیز پا به عرصه ی تولید و رقابت با فتوشاپ پرداختند .

محصول کورل ساخت کمپانی یولید یکی دیگر از این نرم افزار های جدید است که قصد رقابت با  فتوشاپ را داشت .

با وجود اینکه امروزه نرم افزار های زیادی برای افکت گذاری و ویرایش عکس حتی بسیار آسان تر و راحت تر برای مبتدیان نسبت به فتوشاپ تولید شده و به بازار معرفی شده اند با این حال به دلیل امکانات بی نظیر و کامل فتوشاپ ، پیشنهاد ما به شما استفاده از محصول ادوبی یعنی همین فتوشاپ کهنه کار و نام آشناست .

ادوبی نیز مانند سایر رقبای خود هر ساله برای عقب نماندن از رقبایش محصولات خود را به روزرسانی و با امکانات به روز روانه بازار میکند .

استفاده از فتوشاپ و یا بعضا کورل در آتلیه های عکاسی اعم از آتلیه عکاسی کودک ، عکاسی بارداری و .. به امری متداول تبدیل شده است .

شما هم اگر علاقمند به ثبت عکس های زیبا با ادیت های خارق العاده هستید میتوانید با مراجعه به آتلیه عکاسی بن سای از بهترین و مجرب ترین عکاسان ما آن ها را درخواست کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی