آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

زمان مناسب برای اقدام به عکاسی بارداری

زمان مناسب برای اقدام به عکاسی بارداری

رشته و هنر عکاسی دارای شاخه های بسیاری است که آن شامل : عکاسی کودک ، عکاسی نوزاد ، عکاسی بارداری ، عکاسی پرتره و .. است .

قطعا این را میدانید که خلق و ثبت آثار هنری زیبا به یک ذهن خلاق و توانا در رشته ی عکاسی نیاز دارد .

امروزه دسترسی به آتلیه عکاسی ها انقدر راحت شده است که مردم میتوانند هر زمانی که خواستند به آن ها مراجعه کنند و عکاسان حرفه ای و متخصص با ایده های خلاقانه و زیبا و البته افکت ها و ادیت های بسیار تخصصی از آن ها عکاسی کنند .

علاوه بر عکاسی کودک و عکاسی نوزاد  به تازگی عکاسی پرتره ، عکاسی ترکیبی و عکاسی بارداری هم به تازگی به جمع خدمات حرفه ای اکثر آتلیه های معروف اضافه شده است .

برای عکاسی بارداری ممکن است برای تمامی خانم های بارداری که قصد همچین کاری دارند سوال پیش بیاید که چه زمانی بهترین زمان برای اقدام است ؟

آیا اصلا عکاسی بارداری نیاز است ؟

 یا سوال های این چنینی که برای هر کسی ممکن است پیش بیاید .

اگر مایل به دریافت جواب هستید پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

مهم ترین نکته ای که در رابطه با عکاسی بارداری باید بدانید این است که قبل از مراجعه به آتلیه حتما باید به سر و وضعتان رسیدگی کنید . لباس های شیک و زیبایتان را انتخاب کنید و همراه خودتان بیاورید تا بتوانید برای عکاسی بارداری آن ها را بپوشید . 

یادتان باشد که این عکس ها تا عمر دارید میخواهند با شما بمانند ، پس باید استایل زیبا و تمیزی در عکس ها داشته باشید که یادگاری های خوبی از آن ها به جای بماند .

موهایتان را رنگ کنید و با آرایشی زیبا در آتلیه بارداری حاضر شوید .

به یاد داشته باشید که بعد ها که کودکتان به دنیا بیاید او را نیز برای عکاسی نوزاد به آتلیه نوزاد میاورید و با کنار هم قرار دادن عکس هایتان خاطرات خوش و لذت بخشتان را مرور میکنید .

فراموش نکنید مهم است که برای خودتان و کودکتان که در راه است ارزش قائل شوید . 

قبل از مراجعه به آتلیه بارداری لازم است تا با دکترتان هماهنگی های لازم را انجام دهید چرا که شاید نیاز باشد استراحت مطلق داشته باشید و عکاسی طولانی مدت برایتان ضرر داشته باشد . 

اما میتوانید برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بارداری را به روز های آخر موکول نکنید و به جایش در ابتدا یا در نهایت اواسط ماه هفتم بارداری برای عکاسی اقدام فرمایید  و با آتلیه بارداری تماس بگیرید .

از زیباترین و صمیمانه ترین عکس های بارداری عکس های خانوادگی و دو نفر همراه با همسر است پس سعی کنید هنگام مراجعه به آتلیه بارداری حتما همراه همسرتان و یا اگر فرزند دیگری نیز دارید آن ها را نیز با خودتان همراه کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی