آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکاسی کودک ( آتلیه کودک )

عکاسی کودک ( آتلیه کودک )
بیشتر بدانید: آتلیه ین سای
از پرچالش ترین انواع عکاسی ، هنر عکاسی کودک است که بسیار چالش برانگیز است .
به  این دلیل که عکاسی از آنها به راحتی اتفاق نمی افتد و کمی دشوار است .
این روزها بیشتر مردم به دلیل سختی هایی که عکاسی از کودکان در بر دارد حتی کسانی که خود عکاسی بلد هستند و دوربین مناسب و خوب دارند هم از این کار سر باز میزنند و کار عکاسی کودک را به آتلیه کودک میسپارند .
برای این کار به آتلیه کودک در تهران مراجعه میکنند و پس از مشاهده ی نمونه کار های آتلیه کودک وقت رزرو میکنند و در زمان تعیین شده برای عکاسی کودک به آتلیه کودک میروند  . 
اگر شما هم قصد اقدام برای عکاسی از کودک تان را دارید بهتر است این را بدانید که عکس پرتره در عکاسی کودک بسیار مشهور و البته محبوب است چرا که با عکس پرتره جزئیات چهره ی فرزند شما خیلی بهتر و زیبا تر مشخص میشود و اینگونه میتوان خود واقعی کودک را به تصویر کشید .
پس اگر زمانی به آتلیه کودک مراجعه کردید از عکاس کودک خود بخواهید تا عکس های پرتره ی زیادی از فرزندتان بگیرد .
اما اگر علاقه ای به رفتن به آتلیه کودک ندارید و برعکس میخواهید که خودتان تبدیل به عکاسی ماهر در زمینه ی عکاسی کودک شوید بهتر است به این نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم دقت و توجه نشان دهید .
بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک
* اولین قدم برای اینکار تحقیق و یادگیری نکات لازمی است که برای تبدیل شدن به یک عکاس ماهر نیاز دارید .
* بعد از انجام تحقیقات لازم برای عکاسی دوربین مناسبی را انتخاب و خریداری کنید ، دوربینی که بهترین خروجی را با توجه به حرفه ی مورد نظرتان به شما تحویل میدهد .
* سپس بهترین تنظیمات را روی آن اعمال کنید  .
* برای عکاسی کودک نکته ی مهمی که باید بدانید این است که همیشه باید تلاش کنید که خودتان تمامی برنامه ریزی ها را انجام دهید .
* کتاب بخوانید و با جست و جو در اینترنت سعی کنید یاد بگیرید چگونه باید با کودکان رفتار بکنید و بهترین راه ارتباط گیری با آنها را بیاموزید .
* حین جست و جو در اینترنت و یادگیری چگونه ارتباط گیری با کودکان سعی کنید نمونه کارهای زیادی از عکاسی کودک ببینید . این کار باعث میشود خلاقیت شما افزایش یابد و در زمینه ی عکاسی کودک خلاق تر عمل کنید .
* شاید در ابتدا برخی از قسمت های عکاسی برای تان سخت و دشوار بنظر بیاید اما به خودتان این را گوشزد کنید که عکاسی یک جور سرگرمی است و با این جور نگاه کردن به آن سختی و دشواری آن برایتان کم و کمتر میشود .
* در طی عکاسی و یا قبل از آن سعی کنید سوژه ی خود را بشناسید و به خلق و خو و اخلاقیاتش توجه کافی نشان دهید .
* در عکاسی کودک بهتر است کمی تغییر زاویه را امتحان کنید تا اینگونه عکس هایی متنوع تر و با کیفیت تر داشته باشید .
* زمان عکاسی را سعی کنید بهترینش را انتخاب کنید ، این زمان میتواند اول صبح و یا بعداز ظهر باشد که نور خورشید در بهترین حالت خود برای عکاسی قرار دارد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی