آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

انتخاب آتلیه کودک

انتخاب آتلیه کودک

کار در آتلیه عکاسی کودک به عنوان عکاس کودک کار بسیار جذابی است و هر کدام از ماها که کودکی در زندگیمان وجود دارد دوست داریم تا در فاصله های کوتاه کوتاه از آنها عکس بگیریم .

اگر موقعیتی داشته باشید که دور از این کوچولوهای دوست داشتنی باشید به راحتی پس از یک ماه میتوانید بزرگ شدنشان و تفاوت الان با یک ماه دیگه شان را ببینید و تشخیص دهید .

انقدری که شما متوجه این تغییرات میشوید کسانی مثل مادر و پدر که نزدیک کودک هستند متوجهشان نمیشوند .

تنها راهی که پدر مادر ها برای ثبت این لحظه های زودگذر فرزندشان دارند گرفتن تند و تند عکس از آنها است .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

اما یک مسئله ای وجود دارد ، که شما هرچقدرم که خودتان روش های عکاسی بدانید و موقعیت عکاسی کودک را در منزل فراهم کنید باز هم عکس هایی که میگیرید به خوبی و به کیفیت بالای عکس های در آتلیه کودک نخواهد بود .

کار عکاسان آتلیه کودک حرفه ای است و آنها پس از سال ها تمرین و کسب تجربه به صورت تخصصی عکاسی کودک انجام میدهند . برای همین است که کار عکاسی شما هیچوقت مثل کار آنها نمیشود مگر با تمرین و به دست آوردن تجربه !

پس اگر از بابت پرداخت هزینه ی آتلیه کودک مشکلی ندارید حتما در ماهگرد اول کودک و سال های تولد و مناسبت های خاص اقدام به انجام عکاسی کودک کنید .

اما شاید قبل از اقدام کردن دلتان بخواهد که یک آتلیه عکاسی کودک خوب پیدا کنید تا کار عکاسی کودک تان به خوبی انجام شود و شما نتیجه ی رضایت بخش و خوبی دریافت کنید .

کسانی که اولین بارشان است که میخواهند برای عکاسی کودک اقدام کنند احتمال زیاد نمیدانند که برچه اساس و معیاری باید یک آتلیه کودک خوب پیدا کنند .

پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما بگوییم ایده آل های یک آتلیه عکاسی خوب چیست !

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

برای انتخاب یک آتلیه عکاسی کودک خوب شما باید به خود آتلیه مراجعه کنید و یا به سایت و وبلاگشان سر بزنید و نمونه کارهای عکاسی کودک شان را مشاهده کنید .

دیدن نمونه کارها به شما کمک میکند تا خیلی چیزها را متوجه شوید مانند : انواع دکور ها ، لباس ها و اکسسوری های موجود در آتلیه کودک .

با مراجعه به خود آتلیه کودک شما متوجه میشوید که عکاس قرار است در چه فضایی از کودک شما عکاسی کند .

سعی کنید هنگام مراجعه به آتلیه کودک با کارکنان گرم بگیرید و طرز برخورد آنها با مشتری را بسنجید و اگر آنجا مشتری دیگری دیدید حتما سعی کنید با آنها نیز صحبت کنید و از تجربیاتشان استفاده کنید .

یک آتلیه کودک خوب و یک عکاس خوب میداند که چطور باید عکس های خاص و زیبا از کودک شما بگیرد .

عکس کودک

از دیگر موفقیت های آتلیه های عکاسی گرفتن عکس های خاص و نابی است که از کوچولوهایی که ژست گرفتن بلد نیستند میگیرند .

نمونه کارهایشان را مشاهده کنید و اگر از این نوع عکس ها زیاد بود ، آنوقت آنها یکی از معیار های آتلیه خوب بودن را دارا هستند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی