آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

 

از بارزترین خصوصیات یک آتلیه کودک حرفه ای برخورد خوب و صبورانه ی کارکنانش است . جدا از آن آتلیه کودک باید دکوراسیون و اکسسوری های مناسب و مد روز داشته باشد تا بتواند عکاسی کودک جذاب و فضایی صمیمی داشته باشد و اینگونه است که همیشه میتواند روی بورس باشد و مشتری های پایه ثابت داشته باشد .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

عکاسی کودک و ثبت لحظات کودکی این کوچولوهای شیرین از دسته کارهایی است که امروزه بسیاری از والدین مشتاق به انجام دادنش هستند .

اما برای این کار ابتدا باید آتلیه کودک مناسب را پیدا بکنید .

آتلیه کودک

عکاسی کودک کار دشوار و چالش برانگیزی است که هرکسی توانایی انجام دادن آن را ندارد  .

در عکاسی کودک شما باید حال و هوای کودک را عوض کنید .. انرژی مثبت به او بدهید و فضا را شاد و نشاط آور کنید تا لبخند بر لبان او بنشیند .. اینگونه است که میتوانید عکاسی کودک خوب و موفقی را داشته باشید .

فضای آتلیه کودک باید به گونه ای باشد که کودکان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و احساس صمیمیت داشته باشند تا بتوانند اون روی شیرین و شیطون خودشان را نشان دهند .

عکاس کودک باید بتواند در طی روند عکاسی کودک خوشحالی و شادی را در چهره کودک نمایان سازد .در غیر این صورت اگر عکاس نتواند این حالت را در چهره کودک ایجاد کند ، کودک در طول عکاسی کودک چهره ای توهم و غمگین خواهد داشت و هیچ پدر و مادری این را دوست ندارند .

ویژگی های یک آتلیه کودک 

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

یک آتلیه کودک حرفه ای و تخصصی باید تمامی وسایل ، دکور و اکسسوری های به روز دنیا و مورد نیاز عکاسی کودک را داشته باشد تا به این طریق بتوان سشن های مناسبی برای عکاسی کودک داشت .

فضای آتلیه کودک باید شاداب و پر نشاط باشد و به گونه ای باشد که کودک در آن کاملا احساس امنیت و آرامش داشته باشد . اینگونه خواهد بود که عکاس عکاسی کودک خوبی خواهد داشت .

عکاس نباید به کودک امر و نهی کند و با او دستوری صحبت کند .

بلکه باید بتواند به گونه ای با کودک دوست شود که کودک با او احساس راحتی و صمیمیت کند و اینگونه با میل و رغبت خودش  کارهایی که به او میگویید را انجام دهد .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

از کودکان خواهش کنید .. دستور ندهید !

اینگونه آنها میتوانند بسیار طبیعی تر ژست بگیرند و سوژه ی خوبی برای عکاسی کودک شما باشند .

درمورد دکورها از آنها سوال کنید و سعی کنید اگر امکانش هست از دکور مورد علاقه ی او استفاده کنید تا اینگونه حس بهتری نسبت به شما پیدا کند و بیشتر حرفتان را گوش بدهد .

یادتان باشد در عکاسی کودک همیشه باید صبور باشید و هر روزه توانایی تان در برقراری ارتباط با این موجودات شیرین را تقویت کنید و افزایش دهید 

اینگونه میتوانید در کارتان در آتلیه کودک موفق باشید و پیشرفت کنید .

یک آتلیه کودک خوب و حرفه ای باید نور مناسب  و تنظیمات خوبی در این زمینه داشته باشد چرا که از اصلی ترین نکات عکاسی کودک همین تنظیم بودن نور است .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی