آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکس بارداری

 

در طی چند سال گذشته آمار عکاسی های بارداری به شدت بالا رفته است و برعکس حدودا ۷-۸ سال پیش خانم های باردار اشتیاق عجیبی برای داشتن عکاسی بارداری از خودشان نشان میدهند که این کمی عجیب است . 

تصور کنید شکمی را که ۱۰ برابر بزرگتر از حالت عادی خودش است ، با بدنی پف کرده و سنگین شده بخواهید بیاید جلوی دوربین عکاس قرار بگیرید و عکاسی بارداری داشته باشید .

این مسئله علاوه بر عجیب بودنش زیبا هم است ، البته تحت شرایطی که بدانید با چه عکاسی میخواید این کار را بکنید و او دقیقا چقدر حرفه ای در کارش است . 

شکم برآمده و بدن پف کرده ویژگی های جالبی نیستند اما اگر عکاس شما بداند دارد چه کار میکند و به اندازه کافی حرفه ای باشد قطعا از این ویژگی های نه چندان خوشایند عکس هایی زیبا و خارق العاده خلق خواهد کرد . 

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری 

یکی از روش های حرفه ای و البته گستره در زمینه ی خلاقیت تغییر دادن زاویه دوربین هنگام عکاسی بارداری است . 

عکاسی از زاویه ی بالا از زاویه های محبوب خانم ها هست زیرا در این روش زاویه دوربین به گونه ای است که بدن آنها کاملا باریک و ظریف نشان داده میشود و از این جهت است که مورد علاقه ی آنها است . 

سعی کنید زوایای مناسب خانم های باردار را به کار ببرید ، خانم ها ذاتا روی ظاهر و هیکلشان خیلی حساس هستند و دوره بارداری از سخت ترین دوره ها برایشان از این نظر است .

اما اگر شما به عنوان یک عکاس بارداری حرفه ای بتوانید زاویه ای را انتخاب کنید که در آن بزرگی بیش از حد شکم و باسن و سینه های خانم باردار کمتر به چشم بخورد و در دید باشد مطمئن باشید که آنها از شما بسیار تشکر خواهند کرد . 

سعی کنید در عکس هایتان عشق میان زن و مرد و درنهایت حاصل این عشق را که بچه ی درون شکم مادر است را نشان بدهید . 

برعکس اکثر عکاسان که عکاسی بارداری را فقط در خود خانم باردار میبینند باید به شما بگوییم که اگر شما میخواهید در زمینه عکاسی بارداری به عنوان یک حرفه ای برخورد کنید باید بدانید همانقدر که نقش مادر در عکاسی بارداری مهم است ، نقش پدر هم حیاتی است و باید در کادر بندی دوربین عکاس جای بگیرد . 

وجود پدر در تصویر باعث ایجاد خلاقیت میشود ، شما در این حالت میتوانید بسیار راحت معنای خانواده را در یک قالب زیبا نشان دهید  .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

بسیار خانم هایی هستند که میگویند اگر به عقب بازگردم ، اگر میتوانستم .. اگر اگر اگر .. 

با تمام این اگر ها نتیجه نهایی را برایتان بازگو میکنم .

شما به عنوان یک خانم بارداری که در این دوره بدن خودتان را دوست ندارید و از ظاهرتان بدتان میاید بد نیست بدانید که اکثر خانم هایی که از این فرصت گذشتند الان پشیمان هستند و آرزو میکنند به عقب برگردند تا بتوانند آن لحظات شیرین و خاصی که با جنین داخل شکمشان دارند را برای خودشان ثبت کنند . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی