آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

ایده عکاسی نوزاد

ایده عکاسی نوزاد

ایده عکاسی نوزاد 

موضوع مقاله ی امروز آتلیه کودک بن سای ایده های پر کاربرد در عکاسی نوزاد است که هر نوزادی باید حتما یکی از این عکس ها را داشته باشد .

عکس نوزاد

عکاسی نوزاد از لذت بخش ترین شاخه های عکاسی است  . در این سن نوزاد اولین نوبت عکاسی خود را دارد و عملا هیچ گونه تجربه ای در این زمینه ندارد و تمام احساسات و حالت های چهره و بدنش غیرقابل کنترل است و کنترل آنها برعهده ی عکاس یا دستیارش و یا گاهی اوقات والدین نوزاد است . 

بیشتر بدانید:آتلیه نوزاد 

لذتی که در عکاسی نوزاد ، برای عکاسان موجود است  مستقیما از پاکی و معصومیت این فرشته های کوچک سرچشمه میگیرد . 

البته عکاسان جوان و بی تجربه باید بدانند که عکاسی نوزاد  اصلا کار راحتی نیست و برعکس بسیار دشوار و مشکل است و در تمام عکاسی ها میتوان درجه ی سختی اش را در صدر جدول قرار دارد . 

جالب است بدانید نوزادان آنقدر غیرقابل پیش بینی  و حساس هستند که حتی برای عکاسان با تجربه و حرفه ای هم چالش برانگیزند و آنها را نگران میکنند . 

عکس نوزاد

قبل از شروع به عکاسی شما باید بدانید که به عنوان یک عکاس حرفه ای و با تجربه چه کارهایی را باید انجام بدهید .

به عنوان یک عکاس حرفه ای باید بدانید که نوزاد را در چه حالت هایی قرار دهید . باید با توجه به هدفی که از عکاسی دارید ژست ها و حالت های کودک را هماهنگ کنید و سپس عکاسی کنید . 

عکس نوزاد

اما مهم تر از آن باید تحت هر شرایطی راحتی نوزاد را فراهم کنید . دمای اتاق باید برای بدن نوزاد مناسب باشد  و لازم است بدانید که دمای مناسب برای نوزاد با بزرگسال فرق میکند و دمای اتاق باید بیشترین راحتی را برای نوزاد فراهم کند . 

 بیشتر بدانید:آتلیه کودک

۱.در این حالت شما باید کودک را دمر بخوابانید و دست های او را زیر چانه ش قرار دهید ، در این حالت بهتر است که از کلاه یا تل یا هدبند زیبایی هم استفاده کنید . 

توجه داشته باشید این ژست ژستی است که اگر بتوانید به خوبی دربیاریدش عکس بسیار زیبایی میشود . 

۲.حالت دوم حالتی است که قبل از انجام دادنش بهتر است اول با والدین هماهنگ بکنید چرا که در این حالت  نوزاد باید کاملا لخت باشد و برخی از والدین با لخت بودن فرزندشان راحت نیستند و دوست ندارند این اتفاق بیوفتد .

اما ناگفته نماند که این ژست از بهترین ژست ها برای نشان دادن بیشتره زیبایی های تن نوزاد و تمامی چین و چروک هایش است .

کودک را درون سبدی چوبی یا حصیری که با پارچه های پشمیه نرم پوشیده شده است بگذارید و مانند بقچه کمی درهم بپیچیدش .

جوری که ترجیحا دست هایش زیر سرش قرار بگیرند . 

۴.یکی دیگر از ژست های معروفه عکس نوزادی ، پیچیدن نوزاد لای ملحفه است که اکثر عکاس های حرفه ای این کار را در آتلیه نوزاد انجام میدهند . این ژست تقریبا میتوان گفت ژست سخت و دشواری است اما با گذر زمان و چندین بار امتحان کردنش قلق کار دستتان می آید و میتوانید به راحتی و کمی کلنجار رفتن با نوزاد به زیبایی قنداقش کنید .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی