آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

رفتار اشتباه والدین در آتلیه کودک هنگام عکاسی کودک


رفتار اشتباه والدین در آتلیه کودک هنگام عکاسی کودک

در مقاله ی امروز میخواهیم راجع به رفتار های غلط و نا به جای والدین در آتلیه کودک زمانی که دارند عکاسی کودک انجام می دهند صحبت کنیم .

به عنوان یک عکاس کودک بار ها پیش آمده است که در جلسه ی عکاسی کودک با والدین به مشکل برخورده ام .

غالبا پدر و مادر ها و بیشتر وقت ها مادران سعی میکنند هنگام عکاسی کودک به عکاس کمک کنند اما در ۹۹ درصد مواقع این تلاش آن ها کار را خراب میکند .

کودک را صدا میزنند و سعی میکنند توجهش را جلب کنند در صورتی که اشتباه ترین کار ممکن در حین عکاسی کودک  دخالت والدین در  آن است .

عکاس کودک

شما باید در لحظه ی اولی که وارد استودیو کودک میشوید این مسئله را برای پدر و مادر روشن کنید که آن ها نباید دخالتی در زمینه ی عکاسی و یا جلب توجه کودک داشته باشند و باید به شما این اجازه را دهند تا تماما کنترل استودیو و کودک را به دست بگیرید . 

بیشتر بدانید:آتلیه کودک شرق

تا اینجای کار به نظر میاد راحت است .

اما اینطور نیست .

بارها پیش آمده است که هنگام عکاسی کودک با والدین صحبت کرده ام و از آن ها با قاطعیت خواسته ام که اجازه دهند به عنوان یک حرفه ای کاره تخصصی م را به بهترین نحو و تنهایی انجام دهم اما همین که پنج دقیقه از شروع کار میگذرد متوجه میشوم که درحال جلب توجه کودک هستند .

ایرادی به پدر و مادر ها وارد نیست . 

در خانه  و در تمام مدت زمانی که با کوچولوی خود میگذارنند این آن ها هستند که با او صحبت میکنند و توجه او را به خودشان جلب میکنند .

اما شما باید حتی اگر هزار بار هم مجبور شدید باز هم حرف های اولیه تان را تکرار کنید و به آن ها بفهمانید که در آتلیه کودک شما رئیس هستید و آن ها باید سعی کنند طبق قوانین شما عمل کنند .

عکس کودک


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی