آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

انتخاب آتلیه بارداری مناسب برای عکاسی بارداری

انتخاب آتلیه بارداری

در چندسال اخیر جامعه ی عکاسان پیشرفت های چشم گیری داشتن که نتیجه ی یکی از این پیشرفت ها رو آمدن فرم جدیدی از عکاسی یعنی عکاسی بارداری بوده است . که طرفداران زیادی نیز دارد .

چندین سالی است که آتلیه های تخصصی بارداری یکی از پرطرفدار ترین مکان ها برای خانم های باردار شده است . چرا که آتلیه بارداری با عکاسان حرفه ای در این زمینه جایی است که شما میتوانید بهترین دوران نه ماهه ی زندگی تان را در آن ثبت و به یادگار بگذارید  . 

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری به یکی از پر طرفدارترین عکاسی ها بین خانم های باردار تبدیل شده است .

اما نکته ی مهم داستان زمانی است که خانم باردار باید آتلیه بارداری انتخاب کند . و آن موقع است که با چالش اصلی روبرو میشود 

یعنی انتخاب آتلیه بارداری مناسبی که عکس هایی حرفه ای و متناسب با سلیقه ی آن ها بگیرد  !

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

قابل ذکر است که ثبت لحظات زیبای دوران بارداری حق طبیعی هر خانوم بارداری است و خانوم باردار حق این را دارد تا این لحظات را به بهترین شکل ممکن بتواند ثبت کند و این کار تنها با عکاسی بارداری در بهترین آتلیه بارداری امکان پذیر است .

نکات بسیاری برای انتخاب یک آتلیه بارداری خوب وجود دارد 

لازم است بدانید که بهترین زمان برای رفتن به آتلیه بارداری و گرفتن عکس های بارداری تقریبا ۷ ماهگی است . برخی از عکاسان زما

در این زمان خانوم باردار خیلی زود خسته نمیشود و شکمش هم به اندازه ای که بتوان عکس های بارداری گرفت بالا آمده است .

در این بازه ی زمانی است که خانم باردار بهترین عکس های بارداری خویش را میگیرد و بهترین لحظات عمرش را به ثبت میرساند .

شاید بعضی ها بگویند که عکاسی بارداری را در ۸-۹ ماهگی هم میتوان انجام داد . اما نکته ای که وجود دارد خستگی مادر وجود دارد و در این بازه ی زمانی احساس عدم رضایت از خویش گریبان گیر خانوم باردار میشود  .

که این مشکل در نهایت به دوست نداشتن عکس های بارداری اش می انجامد .

کار آتلیه بارداری این است که به خوبی شما را راهنمایی کند و تصمیمات اشتباهتان را بی رودربایستی و محترمانه گوشزد کنند تا خطا نکنید .

هنگام صحبت با کارکنان آتلیه بارداری دقت کافی را داشته باشید . چرا که از طرز صحبت کردن آنها میتوانید بفهمید که آیا آنها از دید روانشناسی قابل قبول هستند یا خیر !

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری شرق تهران

تیم عکاسی بارداری آتلیه باید بتوانند با شما به خوبی هم دلی داشته باشند  و سعی کنند احساسات یک زن باردار را به خوبی درک کنند و متوجه باشند که این شرایط یک شرایط دشوار و سخت است که شما در آن به سر میبرید !

حتما قبل از انتخاب کردن آتلیه بارداری به آنجا سر بزنید و یا اگر قادر به ترک منزل نیستید با شماره تلفن آنها تماس برقرار کنید و سوالات لازم و شک و شبهه هایتان را با آنها درمیان بگذارید و ازشان جواب بگیرید .

اما اگر میتوانید از منزل بیرون بیایید بهترین کار همین است که به صورت حضوری به آتلیه بارداری مراجعه فرمایید و نمونه عکس های بارداری شان را نیز مشاهده فرمایید !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی