آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکس خانوادگی در آتلیه کودک

عکس خانوادگی در آتلیه کودک

از زیبا ترین هنر های عکاسی ثبت لحظات ناب خانواده ها هست .

والدین به راحتی میتوانند با گرفتن عکس های دسته جمعی و خانوادگی  به کودکانشان اعتماد به نفس بدهند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

روانشناسان و متخصصان در سال های اخیر سعی کرده اند تا با بررسی حالت های مختلف عکاسی کودک اعتماد به نفس آن ها را مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهند . متخصصان با تحقیقات زیاد به این نتیجه رسیده اند که ثبت عکس های خانوادگی به کودکان اعتماد به نفس میدهد و عزت نفس او را شکل می دهد .

کراووس عکاس معروف در سطح جهانی معتقد است گرفتن عکس خانوادگی و تهیه آلبوم عکس کودک و یا قرار دادن عکس های خانوادگی جلوی چشم کودک به گونه ای که او هر روز آن ها را ببیند باعث میشود کودک حس بهتری داشته باشد و با دانستن این که همیشه مورد حمایت خانواده اش قرار دارد بزرگ شود و حس اعتماد به نفس داشته باشد .

و یا حتی میتوانید کودک را به آتلیه کودک ببرید و عکس های تکی و زیبایی از او بگیرید و با قاب کردن آن ها و به دیوار اتاقش زدن باعث شوید که هر روز صبح به آن ها نگاه کند و رفته رفته این حس اعتماد به نفس در او شکل بگیرد و زیاد شود .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق تهران

با این کار فرزند شما می فهمد که شما عاشق او هستید و برای او احترام زیادی قائل هستید همین مسئله بسیار در شکل گیری شخصیت او تاثیر دارد و او را قوی بار میاورد .

عکاسی کودک میتواند در منزل ، فضای باز و یا آتلیه کودک انجام بگیرد .

انتخاب هر کدام از آن ها بسته به سلیقه ی شما است .

اما در نهایت مهم نیست که در کجا عکاسی کودک را انجام میدهید .. در باغ ، منزل و یا آتلیه کودک بلکه چیزی که اهمیت دارد ثبت عکس های خوب و زیبا از فرزند دلبندتان است که به او عزت نفس زیادی بدهد 

عکس کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی