آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

نکات عکاسی کودک در آتلیه کودک

عکاسی کودک کار بسیار دشواری است که هر کسی قادر به انجام آن نیست و اغلب برای انجام دادن آن به آتلیه کودک مراجعه میکنند تا بتوانند عکس های خوبی از فرزند خود داشته باشند . 

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

کودکان غالبا حوصله ی ژست گرفتن و ایستادن روبروی دوربین عکاسی کودک به مدت طولانی را ندارند و به همین علت است که عکاسی کودک غالبا کار سختی است و تنها کارکنان حرفه ای آتلیه کودک قادر به انجام آن هستند .

هنگام عکاسی کودک اکثر آن ها همش در حال ورجه وورجه و تکان خوردن هستند به همین علت غالبا عکس هایشان تار و خارج از فوکوس هستند .

اما نکته ای که برای یک عکاسی کودک خوب باید مد نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان از کودک هنگام عکاسی در آتلیه کودک و یا منزل نخواهید که به دوربین شما نگاه کند . این حرف بدترین خواسته ای است که میتوانید از کودک هنگام عکاسی کودک بکنید .

چرا که بیشتر کودکان غالبا علاقه ای به حرف گوش کنی از بزرگ تر هایشان ندارند و اگر پشت هم اصرار به آن حرف نیز داشته باشید بدتر میشود و لج میکنند .

عکاسی کودک یک جور به تصویر کشیدن شخصیت و انرژی درونی و زیاد کودکان است که شما باید با تلاش فراوان آن را به دست بیاورید و ثبت کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک 

مهم ترین نکته در عکاسی کودک این است که شما قبل از شروع عکاسی و زمانی که کودک پایش را داخل آتلیه کودک میگذارید شروع به ارتباط برقرار کردن با او بکنید و با او دوستی صمیمی ای ایجاد کنید .

به گونه ای رفتار کنید که کودک با شما احساس راحتی بکند و معذب نباشد . چون برخی از کودکان هستند که طول میکشد تا با یک فرد غریبه اخت بگیرند و بتوانند با او صمیمی بشوند .

در حین برقراری ارتباط با کوچولو سعی کنید حتما صبور باشید . این را مطمئن باشید که اگر در ارتباط گیری با کوچولو عجله کنید او متوجه عجله ی شما میشود و این حس او را مضطرب و معذب میکند . در نتیجه تمام زمانی که دارید برای ارتباط برقرار کردن با او میگذارید از بین میرود و هدر میشود . پس در وحله اول باید صبور باشید و این را مطمئن باشید که در آخر نتیجه ی این صبرتان را خواهید دید .

عکس کودک

از بهترین زمان هایی که میتوانید از کودکان عکس کودک زیبا بگیرید زمانی است که آن ها مشغول بازی با اسباب بازی ها و عروسک هایشان هستند .

هنگام عکاسی کودک پس زمینه ی شما اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل قبل از مشغول کردن کودک پس زمینه ی مناسب عکاسی کودک را فراهم کنید و سپس شروع به عکاسی کنید 

بیشتر بدانید: بهترین آتلیه کودک شرق

بهتر است برای عکاسی کودک در آتلیه کودک از لنز هایی با فاصله کانونی بیشتر استفاده کرده و یا زوم کنید .

دقت کنید هنگام گرفتن عکس پرتره از کودک حتما بر روی چشمانش فوکوس کنید . 

البته می دانیم که به دلیل حرکات زیاد کودکان این کاره سختی است اما نتیجه ی آن بسیار شیرین خواهد بود .

پس تلاشتان را بکنید !

عکس کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی