آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکاسی در محیط های پر نور

عکاسی در محیط های پر نور 

با توجه به اینکه الان در تابستان هستیم و هوا هم گرم شده است شاید دوست داشته باشید به بیرون از خانه هایتان رفته و در فضای باز و طبیعت زیبا عکاسی کنید . 

ایده ی عکاسی در فضای سبز و طبیعت بسیار ایده ی نابی است که طرفداران زیادی نیز دارد .

این عکاسی بسیار مفرح و لذت بخش است ولی قسمت فراموش نشدنی آن تابش مستقیم نور و یا نور بیش از حدی است که در فضای باز شما دارید و باعث میشود نور بیش از حد به لنز شما برخورد کند و هنگام انعکاس آن کار شما دشوار میشود .

اما اگر یک سری از نکات را رعایت کنید و بتوانید به خوبی مطالبی را که در این مقاله برایتان بازگو میکنیم را اجرا و عملی کنید میتوانید به راحتی عکس هایی زیبا در فضای سبز و در کنار تابش نور خورشید و نور بیش از حد آن داشته باشید .

برخی از عکاسان معروف توصیه میکنند که اگر در تابستان نور خورشید بیشتر از حد معمول میتابد شما میتوانید زمان هایی را برای عکاسی انتخاب کنید که نور کمتری وجود داشته باشید و یا اگر هم وجود دارد خیلی تیز نباشد و به درد کار عکاسی بخورد .

اما با این حال شما در زمان های دیگر هم میتوانید یک عکاسی خوب در فضای باز داشته باشید تنها کافیست برخی نکات را رعایت کنید و مانند یک حرفه ای عمل کنید .

هنگام عکاسی همیشه سعی کنید به مسیر تابش نور دقت کنید و با انتخاب بهترین زاویه از سوژه ی مورد نظرتان عکاسی کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

اگر سوژه ی عکاسی شما کودک پسر است ، شانس آورده اید .

چرا که صورت کودکان پسر به طور طبیعی تعامل بیشتری در زمان تابش مستقیم نور خورشید دارند .

اگر علاقه به عکاسی از کودکتان در فضای سبز دارید که هیچ اما اگر خیلی فرقی برایتان ندارد پس بهترین کار این است که به یک آتلیه عکاسی کودک مراجعه کنید .

این یکی از راه های پیش روی شما است که البته مفید و به نفع شما نیز هستش .

چرا که اینگونه شما میتوانید عکس های هنری زیبایی را از کودکتان ثبت کنید که به سختی خودتان به تنهایی میتوانستید آن را انجام دهید.

علاوه بر این شما با مراجعه به آتلیه کودک امکان استفاده از امکانات بی نظیری شامل جدید ترین تجهیزات عکاسی را خواهید داشت که این بسیار عالی است .

اما با تمام این حرف ها لذت عکاسی از فرزند خودتان با دوربین شخصی خودتان خالی از لطف نیست و بد نیست گاهی اوقات این تجربه را داشته باشید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی