آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکاسی ترکیبی در آتلیه کودک

عکس ترکیبی در آتلیه کودک

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که از کنار ویترین آتلیه کودک ی رد بشوید و عکس زیبایی همراه با ادیت و افکت جدید و هنری ای ببینید .

عکس هایی زیبا با تم هایی نظیر تیم فوتبال ، تم تولد ، عکس هایی از کودک که در حالات مختلف قرار دارد و به شکلی کاملا منسجم و تخصصی کنار هم چیده شده اند .

به این شکل از عکس های حرفه ای عکس ترکیبی گفته میشود که شدیدا بین پدر و مادر ها محبوب است و همگی خواهان این هستند که حتما یکی دو تا از این نوع عکس در آلبوم کودکی فرزندشان وجود داشته باشد .

به همین دلیل است که آتلیه تخصصی کودک توجه ویژه ای به این نوع عکس ها نشان میدهند .

عکس ترکیبی چیست ؟

عکس ترکیبی درواقع عکسی است که هنگام عکاسی کودک عکاس کودک شما عکس هایی از سوژه که در حالت های مختلف است و فعالیت های متفاوتی انجام میدهد را میگیرد و آن ها را در قابی بزرگ تر به گونه ای  کنار هم میچیند که زیبایی شان دو چندان میشود .

عکس های ترکیبی درواقع انواع گوناگونی دارند که بسته به سلیقه ی عکاس شما عکاسی میشود . میتواند انواع این عکس ها را در وب سایت آتلیه عکاسی بن سای در قسمت عکس ترکیبی مشاهده کنید .

در عکاسی ترکیبی دو مسئله بسیار حائز اهمیت است .

یک ، پس زمینه ی مناسب و دو ، عمق تصویر !

اگر در عکاسی این دو دستور به خوبی رعایت و اجرا شوند در نهایت با یک ادیت زیبا و حرفه ای شما میتوانید یک عکس ترکیبی زیبا داشته باشید .

حتما قبل از رفتن به آتلیه کودک کلمه ی عکس ترکیبی را در گوگل سرچ کنید و نمونه کار ها را مشاهده کنید تا وقتی به آتلیه کودک مراجعه کردید به راحتی بتوانید به سلیقه ی خودتان از عکاس درخواست کنید تا آنگونه که میخواهید از فرزندتان عکس ترکیبی بگیرد .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

فراموش نکنید که علاقه ی کودکان همیشه خیلی مهم است . پس حتما از او هم نظر بپرسید تا تیم کار بلد و حرفه ای آتلیه عکاسی بن سای بتواند با در نظر گرفتن علاقه ی فرزندتان و خواست شما بهترین عکس های ترکیبی را به شما ارائه دهند .

سعی کنید خلاق باشید . ریسک کنید وانتخاب های خوب را اجرا کنید تا بتوانید بهترین لحظه ها را از کودک ثبت کنید .

تمامی انواع عکاسی کودک احتیاج زیادی به ذوق و سلیقه و خلاقیت شما دارد اما در گرفتن عکس های ترکیبی شما متوجه خواهید شد که این نیاز حتی خیلی بیشتر نیز هست . 

چرا که تصور چندین ژست پیش فرض از کودک در ذهن شما که در نهایت بخواهند به واسطه ی ادیت های خوب در کنار هم قرار بگیرند نیاز به سلیقه ی خوب و خلاقیت زیاد شما دارد .

از شما متشکریم که در این مطلب ما را همراهی کردید ، سعی میکنیم در آینده از این دست مقاله های کاربردی بیشتر ارائه دهیم .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی