آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

در عکاسی بارداری ( آتلیه بارداری ) چه ژستی داشته باشیم ؟

در عکاسی بارداری ( آتلیه بارداری ) چه ژستی داشته باشیم ؟

در مطالبی که در گذشته برایتان در سایت آپلود کرده ایم درباره ی عکاسی بارداری و اهمیت ویژه ی آن که مادر ها باید به آن توجه نشان میدادند اشاره کردیم .

حال با خواندن این مقاله میتوانید قبل از رفتن به آتلیه بارداری یک پیش زمینه ی کلی راجع به ژست های بارداری و عکس بارداری به دست می آورید که این برای رفتن به آتلیه بارداری بسیار مفید است .

پس در ادامه با ما همراه باشید تا مطالب مفیدی را بیاموزید !

از معروف ترین حرکت ها برای ژست گیری در بارداری قرار دادن دو دست خانم باردار و یا همسر ایشان بر روی شکم برآمده است .

و بعد میتوانید به نوع ایستادنتان و یا حالت پاهایتان دقت کنید و آن ها را به زیبایی فرم دهید و ژست گیری کنید تا عکس زیبایی از آب دربیاید .

غیر از این حالت از برجسته ترین حالات در ژست گیری بارداری عکاسی در فضای باز است که بسیار دلچسب و پر طرفدار است چرا که اینجور عکس ها معمولا حس و حالی متفاوت از آتلیه بارداری دارند و بیشتر یک جور حالت طبیعی دارند .

اما اینگونه نیست که عکاسی در آتلیه بارداری بد باشد ، خیر ، هر کدام از آن ها مزیت های خاص و زیبایی های به خصوص خودشان را دارند که ما برایشان ارزش قائل هستیم .

نوع لباس خانم باردار هنگام عکاسی بارداری بسیار مهم است .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

برای ما حیاتی است که شما هنگام حضور پیدا کردن در آتلیه بارداری آراسته و مرتب باشید چرا که آراستگی شما در عکس ها نمود پیدا میکند و این عکس ها تا آینده ای دور با شما خواهند ماند پس چه بهتر که زیبا و شیک باشند .

قبل از آمدن به آتلیه بارداری میتوانید کمی سرچ در اینترنت انجام دهید و یا با دیدن نمونه کار های آتلیه بارداری در شبکه های اجتماعی از نحوه ی کار آن ها با خبر شوید و هم چنین ایده بگیرید و ژست های دلخواه خودتان را گلچین کنید .

برای انتخاب لباس عکاسی بارداری بهتر است به برخی نکات شامل رنگ و مدل آن ها دقت کنید .

اصولا خود آتلیه های بارداری چندین دست لباس شیک و زیبا مخصوص عکاسی بارداری دارند اما اگر دوست دارید از لباس های خودتان نیز استفاده کنید و با آن ها عکس بگیرید سعی کنید از رنگ های شاد استفاده کنید .

اگر بتوانید همراه خودتان همسر و یا فرزند بزرگترتان را نیز به آتلیه بارداری بیاورید بسیار مفید خواهد بود .

چرا که زیبا ترین عکس های بارداری و معروف ترین هایشان عکس های خانوادگی و یا عکس های زوجی هستند . 

فراموش نکنید که حتما از عکاستان بخواهید از زوایای مختلف و مخصوصا زاویه ی بالای سرتان از شما عکاسی کند چرا که این زاویه باعث لاغر تر دیده شدن شما میشود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی