آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

نکات عکاسی از کودک نوپا

نکات عکاسی از کودک نوپا

 میتوان گفت مهم ترین بخش مهارت های حرفه ای یک عکاسی قسمت عکاسی خانواده است .

در عکاسی با بزرگسال ها شما بسیار راحت تر هستید چرا که آن ها حرف شما را میفهمند و گوش میدهند و زمانی که به آنها میگویید چه ژستی بگیرند و چگونه بایستند فرمان تان را اجرا میکنند اما راجع به کودکان اینگونه نیست .

هماهنگی با کودکان هنگام عکاسی کودک کار بسیار مشکلی است که شما باید بسیار حرفه ای باشید تا بتوانید کاملا و به خوبی او را کنترل کنید تا بتوانید از او عکاسی کنید 

در غیر این صورت کار برایتان مشکل خواهد شد .

چرا که کار با کودکانی که به تازگی به راه رفتن افتادن و یا درواقع رنج سنی یک تا سه ساله که تازه درحال یادگیری هستند بسیار سخت است .

اگر مایل به گرفتن بهترین عکس های کودک هستید و دوست دارید در کارتان به گونه ای پیشرفت کنید که اسم عکاس حرفه ای را رویتان بگذارند باید بهترین زمان ها را برای عکاسی از کودکان بشناسید و از آنها استفاده کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

بهترین زمان برای عکاسی کودک زمانی است که سوژه ی شما آرام است و آرامش در وجودش مشهود است . در این صورت شما میتوانید بی هیچ گونه اضطراب و پریشان حالی ای در آتلیه کودک از اوعکاسی کنید .

از همین ابتدا باید هشدار بدهیم که اگر صبر و حوصله بالایی ندارید و تحمل کودکان برای مدت زیادی برای تان اذیت کننده است پس اصلا و ابدا به این حرفه ورود نکنید .

چرا که کودکان در هر سنی هم که باشند در تلاش برای راه رفتن ، صحبت کردن و کارهایی دیگر که بیشتر  آن ها شیطنت هستند هستند .

پس اگر به حرفه ی عکاسی کودک ورود میکنید باید صبر و حوصله تان را بالا ببرید و انتظار تمامی واکنش های احتمالی  و غیر منتظره ی آن ها را داشته باشید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک 

نکته ی دوم و بسیار مهم برای یک عکاس کودک خوب بودن داشتن خلاقیت زیاد در این زمینه است .

چرا که عکاسی کودک و چه بسا دیگر شاخه های آن بسته به ذوق و سلیقه ی شما هنگام کار است که میتواند در آتلیه کودک ، منزل خودتان و یا هر جای دیگری باشد .

مکان عکاسی کودک چندان مهم نیست بلکه نکته ی مهم توجه شما به مشکلات احتمالی ای است که طی هر عکاسی ای ممکن است پیش بیاید و کار شما را خراب و یا دشوار بکند .

کودکان نو پا به تازگی شروع به راه رفتن کرده اند و درواقع در حال تمرین هستند و در طی تمرین کردن ممکن است به در و دیوار برخورد کنند و آسیب ببینند .

پس قبل از حتی شروع عکاسی سعی کنید وسیله هایی که ممکن است به او آسیب بزنند را از دم دست جمع کنید و مراقب باشید که کودک با برخورد با آنها به خودش آسیب وارد نکند .

و اینگونه میتواند با فضای آرامش بخشی که ایجاد میشود عکس های زیبا و حرفه ایی از کودک بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی