آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

انتخاب لباس برای عکاسی بارداری

انتخاب لباس برای عکاسی بارداری

دوران بارداری خاص ترین دوران برای تمامی خانم ها است ، دورانی که امکان دارد دیگر هیچوقت تکرار نشود و فقط همان یک بار باشد . به همین دلیل است که ثبت این لحظات خاص و ناب بسیار لذت بخش و البته ضروری برای بانوان باردار است .

شاید حالا از خودتان بپرسید که بهترین ژست های بارداری برای عکاسی بارداری چه میتوانند باشند ؟ چه لباسی مناسب عکاسی بارداری در آتلیه بارداری است ؟کدام آتلیه بارداری بهترین خدمات را به من ارائه میدهند ؟

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری 

ژست های بارداری در کنار  لباس مناسبی که شما باید برای عکاسی بارداری بپوشید بسیار اهمیت دارد . و البته که به غیر از شما به سلیقه و همیاری تیم آتلیه بارداری ای که به آن مراجعه میکنید بستگی دارد .

چرا که این تخصص آتلیه بارداری است که تصاویری زیبا و به یاد ماندنی برای شما به یادگار بگذارد .

لباس بارداری

برای انتخاب لباس بارداری نمیخواد خیلی سخت بگیرید . سعی کنید از لباس های ساده استفاده کنید چرا که برای یک خانم باردار مهم نیست چی تنش بکند در هر صورت زیبا و جذاب خواهد بود  . تنها کافی است از رنگ های زیبایی که دید بصری خوبی هم دارند استفاده بکنید . اینگونه عکس های شما رنگ و لعاب خوبی خواهند داشت .

پارچه های حریر و بلند با رنگ های زیبا و مناسب برای عکاسی بارداری هم به شدت پیشنهاد میشوند . حتی میتوانید این مورد را با آتلیه بارداری تان هماهنگ کنید تا اگر در آتلیه موجود است دیگر شما  اقدام به خرید نکنید .

اگر در وسایل شخصیتان اکسسوری های مانند تاج گل ، پاپیون و یا تل های زیبا پیدا میشود سعی کنید آنها را نیز به همراه داشته باشید . گرچه احتمال اینکه در خود آتلیه هم موجود باشد زیاد است اما بهتر است شما مال خودتان را نیز همراهتان به آتلیه بارداری ببرید .

برای کامل کردن پک لوازم شخصیتان حواستان باشد که کفش راحتی را فراموش نکنید چرا که روند عکاسی ممکن است طولانی تر از تصور شما شود و راحتی شما برای ما در اولویت است .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری شرق تهران

لباس های نوزاد

شاید با خود بگویید این یک  عکاسی بارداری است دیگر لباس نوزاد میخواهیم چیکار ؟ 

اما مهم است .

سعی کنید لباس های صفر نوزادتان را حتما همراه داشته باشید چرا که پس از زایمان عکس هایی که با لباس خالی گرفته اید پر خواهند شد . 

برای عکاسی بارداری بهترین و هیجان انگیز ترین قسمت عکاسی زمانی است که میخواهید عکس هایی همراه با همسرتان و بچه ی داخل شکمتان بگیرید .

آن لحظه .. لحظه ی شما خواهدبود .

در انتخاب لباس دقت کافی به خرج دهید تا با لباس های همسرتان یک جور هماهنگی داشته باشد .

به عنوان مثال :‌رنگ های متضاد ، رنگ های مکمل و لباس های همرنگ 

برای وقت گیری برای زمان عکاسی بارداری تان بهترین موقع زمانی است که شما به ۷ ماهگی رسیده اید .

سعی کنید طولانی تر از ۷ ماه نباشد چرا که این گونه خودتان اذیت خواهید شد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی