آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

عکاسی در آتلیه کودک

عکاسی در آتلیه کودک

نکات مهمی که هنگام عکاسی در آتلیه کودک باید بهش توجه کنید .

عکاسی کودک به دلیل لحظات شیرین و نابی که شما با موجودات کوچولو و معصومی همچون کودکان میگذارنید از جذاب ترین شغل های دنیا است 

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق تهران

در شغل عکاسی کودک نقش عکاس بسیار بیشتر از دیگر انواع عکاسی ها است .

به این دلیل که در عکاسی کودک نیاز است تا عکاسی تمام مدت کودک را راهنمایی کند و کنترل کامل بر روی او داشته باشد . مستقیم و یا غیر مستقیم .

آتلیه عکاسی کودک باید تیمی حرفه ای و خلاق و صد البته صبور به علت شیطنت کودکان داشته باشد .

در عکاسی کودک به چندین مورد خاص باید توجه شود که در ادامه آنها را میگوییم 

۱ . چیدمان آتلیه 

این نکته در عکس کودک بسیار مهم است و طراحی آن در حین عکاسی نیاز به حوصله و مهارت بالایی دارد .

در آتلیه عکاسی کودک دکوراسیون باید کودکانه باشد و از وسایل مخصوص کودکان استفاده شده باشد .

و حتما باید توجه داشته باشید که تمام وسیله های موجود در استودیو عکاسی کودک تمیز باشند و بهداشت به خوبی در آن مکان رعایت شده باشد .

۲ . نورپردازی استودیو 

نورپردازی در آتلیه عکاسی کودک بسیار مهم است و نقش اساسی ای دارد . و مهم تر از آن آگاهی ای است که شما به والدین کودک در این باره میدهید .

۳ . خلاقیت عکاس کودک

یک عکاس کودک خوب باید زیرک و باهوش باشد به نحوی که بتواند لحظه های خاص و ناب و کودک شما را به زیبایی ثبت کند و از دستشان ندهد .

کودکان ساده و بی ریا هستند و اگر عکاس بتواند به خوبی از این سادگی عکاسی کند نتیجه ی عکاسی کودک بسیار مسرت بخش خواهد بود .

۴ . رفتار مناسب سن کودک

بسیار مهم است که عکاس و تیم عکاسی آتلیه کودک بتوانند به خوبی با کودک ارتباط بگیرند و همبازی بشوند  چرا که زمان بازی کودک صحنه های زیبا و جذابی را خلق میکند که عکاسی از آنها خالی از لطف نیست .

۵ . مشارکت کردن کودک

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

اگر عکاس خلاقی باشید میدانید که از بهترین روش های عکاسی از کودکان استفاده از کمک خود آنها و تقاضای مشارکتشان در روند کار است .

به عنوان مثال میتوانید از  کودک بخواهید وسیله های دکوراسیون را انتخاب کنند و یا راجع به ژست های مورد علاقه اش از او نظر بپرسید .

۶ . وقفه در عکاسی کودک

در هنگام عکاسی سعی کنید خیلی به کودک فشار نیاورید و چندین وقفه در روند عکاسی به او بدهید تا کمی استراحت کند و یا میتوانید چند دقیقه با او بازی کنید و سپس دوباره به عکاسی بازگردید .

۷ . کمک از والدین

یکی دیگر از روش های مناسب برای عکاسی از کودک استفاده از کمک والدین کودک است که به خوبی فرزند خودشان را میشناسند و با خلق و خوی او آشنا هستند . 

جدا از مسئله ی زمان هایی که نباید در کار شما دخالت کنند اگر دوست داشته باشید و بنظرتان کمک شان مفید است میتوانید گاهی اوقات از آنها کمک بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی