آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

آتلیه بن سای

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

این بلاگ انتشار دهنده مطالبی در ارتباط با آتلیه بن سای خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

بهترین آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک 

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

زمانی که میخواهید از فرزندان دلبندتان عکاسی کودک انجام دهید به دنبال بهترین آتلیه کودک میگردید . 

آتلیه کودکی که بتواند به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز های شما باشد .

اولین کاری که انجام میدهید پیدا کردن آتلیه های نزدیک به منزلتان است و سپس تک به تک با آنها تماس میگیرید و بعداز مراجعه به آتلیه نمونه کارهای آنها را مشاهده میکنید .و سپس بعداز انجام تمام این کارها تصمیم میگیرید که کدام آتلیه کودک را برای عکاسی از فرزندتان انتخاب کنید .

اما برخی ها نیز با این کار به نتیجه نمیرسند و آتلیه کودک مورد نظرشان را پیدا نمیکنند پس باید به جستجو در اینترنت رو بیاورید .

تا اینگونه بتوانید آتلیه کودک مد نظرتان را سریعتر پیدا کنید .

البته تنها با دیدن عکس ها به صورت اینترنتی و یا بازدید از سایت و وبلاگ آن آتلیه کودک نمیتوان به راحتی انتخاب کرد و  درنهایت شما باید به آتلیه کودک سر بزنید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

اکثر والدین اللخصوص آنهایی که برای دفعه ی اول است که میخواهند کودکشان را به آتلیه کودک بیاورند بی تجربه هستند و عملا نمیدانند که چه ویژگی هایی ویژگی های یک آتلیه کودک خوب است و چه عکس هایی جزو عکس های خوب  و حرفه ای قرار میگیرند و با کیفیت محسوب میشوند . چرا که علاوه بر بی تجربگی کودکان در هر حالتی در چشم پدر و مادرهایشان زیبا هستند .

آتلیه کودک

ویژگی های یک آتلیه کودک حرفه ای چیست ؟

آتلیه کودک خوب یه فضای صمیمی و دوستانه دارد  و باعث میشود تا کودکان و والدین در این فضا احساس راحتی بکنند  .

مسئله ی مهم این است که کودک در هر سنی که باشد اگر فضایی که داخلش هست رو دوست نداشته باشد شما تحت هیچ شرایطی قادر به عکاسی از او نخواهید بود و اگر هم یک درصد بتوانید عکس بگیرید عکس های نهایی خوب نخواهند بود .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

اکثر کودکان نسبت به غریبه ها حساس هستند و با دیدن آنها احساس خوبی ندارند و مدام میخواهند بزنند زیر گریه و در چنین شرایطی ساکت کردن آنها کار راحتی نخواهد بود .

یک آتلیه کودک خوب باید به قدری جذابیت بصری اش بالا باشد که کودکان در آن محیط هیجان زده شوند و به تنها چیزی که فکر نکنند گریه کردن و غریبی کردن است .

عکاس شاخه ی عکاسی کودک باید به قدری عاشق کودکان باشد و آنها را دوست داشته باشد که تحت هر شرایطی با آنها کنار بیاید و از بدخلقی و بدقلقی های آنها کلافه نشود . بلکه بتواند به سادگی راه حلی کارآمد پیدا کند تا کودک را از آن فضای منفی و گریه آور دور کند .

عکاسان حرفه ای باید بدانند با یک کودک چگونه باید برخورد بکنند تا او به خوبی با شما همکاری کند . اللخصوص یک کودک بدخلق . 

در شاخه ی عکاسی کودک عکاس خوب و حرفه ای عکاسی است که بتواند به راحتی لبخند های زیبای کودک را روی صورتش بنشوند بی اونکه اجباری در چهره کودک مشخص باشد .

عکس کودک


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی